Live Radioverslag - N.E.C. Tijdens alle thuis- en uitwedstrijden doen wij live-verslag van de aftrap kun je via onderstaande stream alles omtrent de duels van N.E.C.
Overigens was dat ook mijn eerste wedstrijd waar ik geweest ben, mocht die wedstrijd met Ola Toivonen het veld op lopen! Daarom kan ik die nog zo goed herinneren denk ik. De 6-2 staat mij minder van bij. Zou de samenvatting eens terug gaan kijken! Vsucces PSV fans ik voeg daad aan mijn woord uit protest ga ik niet kijken je kan eredivisie wel beschrijven als list en bedrog; De Conference League is net zo erg met Gakpo die geen penalty krijgt tegen Leicester.
En hij is niet de enigste. Nee, dat is die van mij al! 😉Wat een fantastische speler was dat. Kan nog heel goed herinneren dat ik op 9-jarige leeftijd naar PSV-Ajax ging en hij die twee prachtige vrije trappen scoorde in de 4-3 overwinning! Haha, die wedstrijd was geweldig ja. Stekelenburg wist niet waar hij het zoeken moest toen. Herinner me ook nog een 6-2 waar hij een groot aandeel in had. Eigenlijk stond hij er altijd wel in de ontmoetingen met de Ajax. Pereiro had dat ook (en die mis ik ook wel) Haha maar Pereiro sto! nd er alleen in de toppers.
Livestream PSV - FC Utrecht - Eredivisie live streams Livestream PSV - FC Utrecht. Bekijk hier de Gratis Live Stream van de wedstrijd van PSV ✓100% werkende stream ✓100% Gratis ✓100% in HD
https://www. facebook. com/groups/PSVEindhovenNL/permalink/10158851542400496/Video 😂50'Dat balverlies net en een paar seconde later die bal van de lijn is wel tekenend voor de speler Guti 50'Mvogo halen definitief en afscheid nemen van Drommel lijkt me al een prachtige stap. Haalt er ook nu weer goeie ballen uit. 51'Gelukkig is Zahavi straks weg. Één grote teleurstelling. Waarom kijken jullie nog, ajax is al kampioen hahahaha.
Mocht John de Jong daadwerkelijk akkoord gaan met 5 miljoen als we de berichtgeving mogen geloven dan is dat wel weer echt dramatisch gehandeld. Ondanks dat ik het nog steeds geen PSV-niveau vind moet je minimaal de aankoopprijs voor hem terug kunnen krijgen 35'Guti, heerlijke goal!! 🚀 35'Da's wel een mooie goal.... 35'GUTIIIIIIIII. Jezus wat een schot, goal van het seizoen bij PSV? Mijn goal van het seizoen is die van Sangare tegen Sparta 35'Doet me denken aan die goal bij zn debuut tegen ADO.
Onbeschrijflijk hoe ons seizoen van ongelukkige momenten aan elkaar hangt+ 2 ajax goals afgekeurd tijdens de bekerfinale en pingel niet gegeven. Buitenspelgoals* en pingel? Je bedoelt die schwalbe van Tadic? Aiai wat slecht. Zo ken ik er ook nog wel een paar. En NEC dan.. 3 wedstrijden op rij genaaid dus opzich hebben de meeste clubs wel een hekel aan de onkunde van het korps uit Zeist denk ik zoVHoe mooi zou het zijn als PSV en Ajax beide punten verspelen vanavond.
SC Cambuur - NEC » Tussenstand & Live stream + Odds Bekijk live zonder advertenties! Geverifieerde en Legale Livestream. *Om te kunnen kijken moet je geld op je account hebben staan of in de afgelopen
Kijk PSV live waar jij dat wilt - Canal Digitaal Overal PSV kijken met de TV App · Alle wedstrijden van de Eredivisie op elk device · Toegang tot ESPN, ESPN2, ESPN3 én ESPN4 · Kijk live naar 60 zenders
Free Soccer | Gratis Voetbal Kijken! Live Stream Sturm Graz – Feyenoord Live Stream Sturm Graz – Feyenoord – Kijk deze wedstrijd in de Europa League hier… Live Stream PSV – Arsenal. Live Stream
Kampioen worden we toch niet meer en derde ook niet meer. Alsof de KNVB het erom doet om ons Nijhuis te geven. Gewoon overtreding op Gakpo daar. Edit: was geen reactie op jou excuses 3'Max...... eerst veel te lang wachten en dan alsnog een hopeloos "schot"4'Kansen afmaken is weer eens moeilijk.. Bij dergelijke kansen ga ik er al vanuit dat ze hem wel weer zullen missen. Da's best erg eigenlijk. 5'Die had doan moeten afleggen.
Heb even de Ajacieden gefeliciteerd en toen weer vertrokken. Toch altijd blij dat ik me niet zo laat meeslepen, ff schouderklopje voor mezelf haha. Ja ach, sommigen gaan er gewoon lekker op om vervelend te doen. Zag er hier ook al een paar voorbij komen, dan is er vanuit mij ook wel plaatsvervangende schaamte. Enfin, sommigen blijven jongetjes58'59'En dan pakt die Zahavi toch z’n goal weer mee. Fijn dat hij het zo af kan sluiten bij PSV! 60'Goaltje voor Zahavi in zijn laatste wedstrijd n Eindhoven is hem van harte gegund 60'Een goal uit een combinatie tussen Max en Zahavi.
War een goal. 37'GUUUTIIIII. Contract voor het leven geven deze vent, prachtige goal. 37'2-0 Ajax. Dat is wel klaar, was een fijn seizoen mensen. Langer meegedaan dan ik had verwacht met een natuurlijk pijnlijk einde. De beker, de JC schaal. Europa helaas wat minder maar geen schande tegen Leicester.
Voetbalzone - Live: PSV - NEC, Woensdag 11 mei 2022Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten. VIk las dat Balazs Dzsudzsak vanavond te gast is in het Philips Stadion. Prachtig om te lezen. Toch wel een van mijn favoriete PSVers altijd geweest. Heerlijke speler was dat zegOehh Balazs Dzsudzsak, de man met de loepzuivere linker wie gewoon nog ouderwets op links stond en balletjes voorgooide.
Dan doe je als NEC zijnde iets niet goed haha. 61'Toch blij hoe PSV deze wedstrijd volwassen aanpakt en gewoon nog alles geven voor je supporters. 64'En daar is onze traditionele tegengoal. Lekker verdedigd weer..... 64'Tuurlijk, de 0 blijft lastig. Wel nonchalant verdedigd van Teze dit. 67'Wordt het weer zo'n 2de helft... Hopelijk zijn de jongens onder van Nistelrooij fitter dan onder Schmidt. Ze houden het nu maar 60 minuten vol67'Teze momentje dit.
Bij een vrije trap wist je ook vaak: Die gaat erin. Wat een speler joh, geweldig rendement ook met z'n 45 goals in 114 wedstrijden voor Psv. Nee, zo'n speler vergeten we in Eindhoven nooit meer. Net als mijn persoonlijke favoriet: Jefferson Farfán Farfan ook een prachtige speler ja. Fysiek zo bizar sterk en straalde net als Dzsudzsak echt gretigheid en plezier uit in het spelletje. Het verbaast me ook niets dat beiden op hun eind 30e nog alijd als voetballer actief zijn (dacht ik althans), hetzij niet meer op topniveauIk heb de afgelopen maand een collega gehad uit Hongarije die gewoon na hem vernoemd is. Schijnbaar is balazs echt een grote speler daar. Wat een trap had hij ook. Is Balazs niet gewoon een gebruikelijke naam daar? Want hij brak pas door rond 2008, heb je wel een jonge collega Sterker nog: zijn ouders hebben in 2010 zijn naam laten veranderen.
Live stream: PSV - N.E.C. | 30 oktober 2022 | Eredivisie Zo kun je met live stream op tv + online naar de wedstrijd PSV - N.E.C. kijken in de Eredivisie, 30 oktober 2022 om 14:30