Schijnbaar is balazs echt een grote speler daar. Wat een trap had hij ook. Is Balazs niet gewoon een gebruikelijke naam daar? Want hij brak pas door rond 2008, heb je wel een jonge collega Sterker nog: zijn ouders hebben in 2010 zijn naam laten veranderen. En hij is niet de enigste. Nee, dat is die van mij al! 😉Wat een fantastische speler was dat. Kan nog heel goed herinneren dat ik op 9-jarige leeftijd naar PSV-Ajax ging en hij die twee prachtige vrije trappen scoorde in de 4-3 overwinning! Haha, die wedstrijd was geweldig ja. Stekelenburg wist niet waar hij het zoeken moest toen. Herinner me ook nog een 6-2 waar hij een groot aandeel in had.
Edit: was geen reactie op jou excuses 3'Max...... eerst veel te lang wachten en dan alsnog een hopeloos "schot"4'Kansen afmaken is weer eens moeilijk.. Bij dergelijke kansen ga ik er al vanuit dat ze hem wel weer zullen missen. Da's best erg eigenlijk. 5'Die had doan moeten afleggen. Maar dat is dus precies waarom we hem bij een juist bedrag moeten verkopen. Chaotisch aan de bal.
Al heb ik bij laatstgenoemde nog kleine hoop. Super leuk om Madueke weer te zien ook! VDat Zahavi en Baretto oud-teamgenoten waren was me even ontgaan VKunnen we ook gokken op in welke minuut Madueke uitvalt met een spierblessure?? Ik hoop dat ie het nu eens volhoudt. VWaarom zahavi? Die gaat toch weg. Perfecte wedstrijd om Romero de kans te geven. Kampioen worden we toch niet meer en derde ook niet meer. Alsof de KNVB het erom doet om ons Nijhuis te geven. Gewoon overtreding op Gakpo daar.
Eigenlijk stond hij er altijd wel in de ontmoetingen met de Ajax. Pereiro had dat ook (en die mis ik ook wel) Haha maar Pereiro sto! nd er alleen in de toppers. Overigens was dat ook mijn eerste wedstrijd waar ik geweest ben, mocht die wedstrijd met Ola Toivonen het veld op lopen! Daarom kan ik die nog zo goed herinneren denk ik. De 6-2 staat mij minder van bij. Zou de samenvatting eens terug gaan kijken! Vsucces PSV fans ik voeg daad aan mijn woord uit protest ga ik niet kijken je kan eredivisie wel beschrijven als list en bedrog; De Conference League is net zo erg met Gakpo die geen penalty krijgt tegen Leicester. Onbeschrijflijk hoe ons seizoen van ongelukkige momenten aan elkaar hangt+ 2 ajax goals afgekeurd tijdens de bekerfinale en pingel niet gegeven.
https://www. facebook. com/groups/PSVEindhovenNL/permalink/10158851542400496/Video 😂50'Dat balverlies net en een paar seconde later die bal van de lijn is wel tekenend voor de speler Guti 50'Mvogo halen definitief en afscheid nemen van Drommel lijkt me al een prachtige stap. Haalt er ook nu weer goeie ballen uit. 51'Gelukkig is Zahavi straks weg.
Één grote teleurstelling. Waarom kijken jullie nog, ajax is al kampioen hahahaha. Ajax is de beste! Het zal nieuw voor je zijn, maar ook als je club even geen succes heeft kun je er alsnog naar kijkenDat is nieuw voor hun Davilla Tja, PSVers blijven, integenstelling tot supporters van andere clubs altijd achter hun club staan, ook in zware tijden. Ajax zal komende 10 kaar kampioen worden dus het zal zeker niet nieuw voor me zijn. Leuk dat je je glazenbol hebt meegenomen. Kun je ook even kijken wanneer je volwassen word? Of zal die tijd nooit komen? 56'Is het in deze chat nog een beetje gezellig jongens? Of gaat het er net zo sneu aan toe als bij die van Ajax? Hier alleen maar liefde 😉Ik ging even kijken omdat ik toen wel benieuwd werd, jammer wel.
7'Max is wel echt de eerste speler die we moeten doorselecteren. Wat een matige voetballer, verbazingwekkend. Vind hem juist de laatste wedstrijden weer wat sterker. Laat dat nou net degene zijn wie volgend seizoen dus wel blijft. Wat hoop ik dat Schmidt hem meeneemt naar Benfica.. 10'Ik voel de frustratie gewoon in het stadion hangen van afgelopen Zondag nog. 10'Madueke wel heel slordig hoor. Wil te graag een actie en als er geen druk op staat een slechte pass. 17'Jeetje erger me dood aan die schakelzender.
Ze houden het nu maar 60 minuten vol67'Teze momentje dit. Heeft hij toch best wel vaak bij hoge ballen. 68'20 minuten voor Romero ook lekker! Eran bedankt, fijn applaus! 68'Tot zover Zahavi. Ik hoop op een betere spits voor volgend seizoen. 69'Ik had niks moeten zeggen misschien😅69'En dan nog een penalty tegen, terecht ook… typisch wel weer dit de 2e helft, zo onnodig. 69'69'En hup een penalty tegen. Het is niet te geloven dit PSV...... 70'PSV en pingels dit seizoen.. 1 zelf gekregen, en hoeveel hebben we er wel niet tegen gekregen? Niet best, hier komt de terugval weer...
70'71'3-2…. Echt alsjeblieft, win gewoon op z’n minst met 4-2 nu. Voor de supporters. Knallen! 71'En we hebben weer een wedstrijd. Prutsers71'Maakt ook niet uit allemaal. Ik denk dat ze ook de tussenstand bij Ajax gezien hebben. En dan? Moet je jezelf dan maar te kakken zetten? Wat zou het nog uitmaken? Ze hebben 2 prijzen gewonnen en spelen nu nergens meer voor. Puntje om Feyenoord nog voor te blijven en dan is het klaar. Bamiworst. De eerste prijs stelt helemaal niks voor. Misschien voor de prijzenkast.
Bij een vrije trap wist je ook vaak: Die gaat erin. Wat een speler joh, geweldig rendement ook met z'n 45 goals in 114 wedstrijden voor Psv. Nee, zo'n speler vergeten we in Eindhoven nooit meer. Net als mijn persoonlijke favoriet: Jefferson Farfán Farfan ook een prachtige speler ja. Fysiek zo bizar sterk en straalde net als Dzsudzsak echt gretigheid en plezier uit in het spelletje. Het verbaast me ook niets dat beiden op hun eind 30e nog alijd als voetballer actief zijn (dacht ik althans), hetzij niet meer op topniveauIk heb de afgelopen maand een collega gehad uit Hongarije die gewoon na hem vernoemd is.
61'Toch blij hoe PSV deze wedstrijd volwassen aanpakt en gewoon nog alles geven voor je supporters. 64'En daar is onze traditionele tegengoal. Lekker verdedigd weer..... 64'Tuurlijk, de 0 blijft lastig. Wel nonchalant verdedigd van Teze dit. 67'Wordt het weer zo'n 2de helft... Hopelijk zijn de jongens onder van Nistelrooij fitter dan onder Schmidt.
37'GUUUTIIIII. Contract voor het leven geven deze vent, prachtige goal. 37'2-0 Ajax. Dat is wel klaar, was een fijn seizoen mensen. Langer meegedaan dan ik had verwacht met een natuurlijk pijnlijk einde. De beker, de JC schaal. Europa helaas wat minder maar geen schande tegen Leicester. Ik ga met volle vertrouwen naar volgend seizoen. â¤ï¸38'21e doelpuntenmaker dit Eredivisie seizoen voor PSV, Guti. Record in Nederland.
Heb even de Ajacieden gefeliciteerd en toen weer vertrokken. Toch altijd blij dat ik me niet zo laat meeslepen, ff schouderklopje voor mezelf haha. Ja ach, sommigen gaan er gewoon lekker op om vervelend te doen. Zag er hier ook al een paar voorbij komen, dan is er vanuit mij ook wel plaatsvervangende schaamte. Enfin, sommigen blijven jongetjes58'59'En dan pakt die Zahavi toch z’n goal weer mee. Fijn dat hij het zo af kan sluiten bij PSV! 60'Goaltje voor Zahavi in zijn laatste wedstrijd n Eindhoven is hem van harte gegund 60'Een goal uit een combinatie tussen Max en Zahavi. Dan doe je als NEC zijnde iets niet goed haha.
Kijk PSV live waar jij dat wilt - Canal Digitaal Overal PSV kijken met de TV App · Alle wedstrijden van de Eredivisie op elk device · Toegang tot ESPN, ESPN2, ESPN3 én ESPN4 · Kijk live naar 60 zenders
Heeft iemand misschien een streampie? 😅Deze is gewoon op een ander ESPN kanaal, anders zijn er meerdere wedstrijden via de app en allemaal via de website van Espn. Op ESPN3 inderdaad, maar deze kan ik niet ontvangen. Heb geen officieel ESPN account, kijk via de schotel haha. 17'17'18'Wat deed Guti nou??? Da's wel heel curieus verdedigen25'Ondertussen heeft ajax weer gescoord met een bal die over de achterlijn is geweestHe wijsneus als je niks anders te zeggen hebt dan leugens zeg dan niks Hahaha is niet eens over de lijn geweest sukkel maar steek het falen van.
Voetbal vandaag op tv | Eredivisie live kijken ESPN Ook kijk je hier de Europese wedstrijden van Feyenoord, PSV en andere Nederlandse clubs. Champions League wedstrijden live kijken doe je bij RTL7 en Ziggo
Live losse sportwedstrijden kijken - KPN Bekijk wedstrijden uit de Eredivisie en buitenlandse voetbalcompetities eenvoudig via je Interactieve TV met Live
Nog een prijsje Morgen een nieuw contract geven, wil echt niet dat hij weggaat, zeer bruikbare speler voor PSV ook volgend seizoen! 42'Wat is guti goed geworden, zonde dat hij zo kort nog onder contract staat. Zijn er gesprekken over verlengen? Tis wel heel stil namelijk, hij zal wel vertrekken voor een te lage prijs. 44'Wat zingen de supporters nu eigenlijk? 44'In mijn ogen moet je Guti gewoon verkopen na dit seizoen. Lekker profiteren van het momentum en de marktwaarde die hij nu heeft opgebouwd. Blijft een net-niet speler 45'Vind 't wel grappig eerlijkgezegd en ook begrijpelijk.
Livestream PSV - Arsenal: Europa League Gratis LIVE Online! Toch is de wedstrijd tegen Arsenal een interessante pot om naar te kijken. Bekijk PSV – Arsenal via onze gratis online live stream en mis