Vind ook dat je hen erbij moet houden voor de creativiteit. V. d. streek zal bij mij altijd op 10 spelen. Scoort dan minimaal 10 doelpunten voor je. Zeker achter Dost gaat hij heel belangrijk zijn. Geschreven door bjw op 08-07-2022 22:39 Jammer alleen dat uren en uren van die "creativiteit" zelden leidt tot een goal. Geschreven door Nieuwegein27 op 08-07-2022 22:36 Boussaid is 1 van de weinige spelers met creativiteit in je selectie. Tuurlijk is die licht maar komt echt veel dreiging van af. Altijd in je selectie houden zo n speler. Geschreven door fortune op 08-07-2022 21:59 Tottenham ook ik ben het met je eens.
Hij springt en vliegt als een mug van links naar rechts, maar gaat elk duel uit de weg. Doorselecteren en met hem nog 6/7 waarbij we vorig jaar al konden zien dat het niks ging worden en na de eerste 3 potten weer duidelijker is geworden. Investeer maar in de volgende spelers: Rawlins, Lottin, Shein, Booth, Redan, Mokono. Liever investeren in deze jongens en dat nog aanvullen met in elke linie een goede versterking dan al die middelmaat. Jeugd en ervaring daar een mooie combinatie van vinden en nog een aantal mid twintigers. Viergever, Brouwers, Dost, dat zijn goede versterkingen, graag nog zo 1 in elke linie en Timber behouden. Geschreven door MichaelMols op 08-07-2022 21:06 @Tottenham Hotspur Wel nee joh Boussaid kan je beter houden. Gewoon hem op kracht training zetten en dan word het al wat beter Geschreven door arthur op 08-07-2022 20:53 Man man man assist en je moet nog weg, mensen begrijpen er niks van dat blijkt maar weer.
FCutrecht. netGeschreven door Kazuki op 09-07-2022 12:41 @ Froets1 Dat klinkt mooi en ik hoop dat je gelijk krijgt Geschreven door basjevo op 09-07-2022 11:10 Hoe speelde Redan? Geschreven door Van Ballegoijen op 09-07-2022 10:46 Froets1 Eens. Van der Streek is de eerste op het middenveld die ik zou opstellen zolang Ramselaar nog geblesseerd is. Een zekerheid voor 5-10 doelpunten en nog een assistje of 5 als je hem op 10 opstelt.
En als je dan gaat kijken zou je zonder Maher, Streek, Veerman, Boussaid, Mahi, Mallahi, VD Berg, Azrak, Maarel, Warmerdam, Mamengi en zelfs VD Hoorn kunnen/ moeten. Ik heb ook het idee je met 4/3/3 altijd met minimaal een man minder speelt. Dus hopen dat ze met dit achterhaalde en opzichte systeem stoppen. In Sylla zit nog wel iets, met 2 spitsen. Samen met Dost, Douvikas en Redan de perfecte voorste linie. Laatst bewerkt op: 2022-07-09 08:12:18 Geschreven door Froets1 op 09-07-2022 00:23 Nog even en we houden geen selectie meer over.
Man of the match: Jordy zuidam. Het ga je goed Maher! Geschreven door De conducteur op 08-07-2022 20:05 Achterin niet in de problemen geweest. Heerenveen heeft nog veel te doen voor de start van de competitie. Wat mij betreft de verdediging voor de volgende wedstrijd: kust viergever hoorn rawlins. Middenveld is ook zonder maher goed bezet. Ik zou 4 4 2 weleens willen zien met brouwers timber als blok en shein booth ervoor.
Geschreven door Bakker op 08-07-2022 20:17 0-1 gewonnen V. Hoorn in de laaste minuutLaatst bewerkt op: 2022-07-08 20:21:22 Geschreven door Nr 13 op 08-07-2022 20:12 Geschreven door ton1970 op 08-07-2022 20:11 @ouwebok01 Ik ben blij dat je weer lichtpuntjes gezien hebt. Geschreven door halerrr op 08-07-2022 20:08 Eerlijk is eerlijk..
Met veel van deze spelers werkt het al jaren niet, een nieuwe trainer maakt dan weinig verschil. Boussaid is best een leuke speler maar het levert allemaal zo weinig op. VD Streek kan nuttig zijn maar dit is dan ook het hoogst haalbare niveau. Spelen voor plek 7 Dat kan, de begroting is daar ook naar. Alleen betaald Utrecht zoveel aan salarissen, aan teveel spelers die je niet verder brengen. Liever kwaliteit dan kwantiteit.
Geschreven door Froets1 op 09-07-2022 10:14 Kazuki, Ben ik niet helemaal met je eens. Je mag 5x wisselen per wedstrijd, dus het is alleen maar goed dat je 18 man hebt die allemaal van hetzelfde niveau zijn, want hiermee ga je wedstrijden winnen. En dan heb je er een stuk of 4 a 5 nodig die er iets bovenuit steken en wedstrijden voor je beslissen. Geschreven door Masterchef op 09-07-2022 09:31 Henkie was weer bijzonder actief gisteren he Werkelijk niets lukte en hij kwam weer eens schoon van het veld. Geschreven door Kazuki op 09-07-2022 08:11 Nee hoor er blijft dan nog een zeer ruime groep spelers over.
Geschreven door Vdstreekfan op 08-07-2022 21:14 Geschreven door Tottenham Hotspur op 08-07-2022 21:07 melden Maarel, Streek, Boussaid, Veerman, Mahi, Warmerdam, EL Azrak, VD Berg, allemaal lekker laten gaan. Je noemt hier een paar spelers die meer waarde hebben aan de club dan andere spelers die je niet heb vernoemd. Ik denk dat je eens met een objectieve blik terug moet kijken naar je eigen bericht dan zie je vanzelf waar de fouten zitten Geschreven door Tottenham Hotspur op 08-07-2022 21:07 Oh dus omdat hij een assist heeft snap ik er niks van? Meneer heeft 10 assist en nog geen 5 goals in meer dan 60 wedstrijden, maar prima gozer.
Boussaid moet je beoordelen op de manier waarop hij moet voetballen. Hij staat linksbuiten, maar zowel vorig seizoen als nu moet hij daar niet blijven, maar in het middenveld komen als een soort 2e nummer 10. Dus de voorzetten moeten dan van de linksback komen. Dan lijkt het me dus logisch dat hij wat minder scoort. Maar qua assisten het niet zo heel slecht doet.
Lottin maakt ook een goede indruk. Aanvallend wordt er echt niks gecreëerd. Dost met douvikas samen zou het voor nu maar moeten zijn. Vanaf de zijkanten komt er toch niks voor. Geschreven door Liefhebber op 08-07-2022 20:04 Van de Streek is een goede speler en gaat meer spelen dan de meesten hier willen. Mark my words! Geschreven door ouwebok op 08-07-2022 20:02 Ik vond Lottin wederom goed.
Geschreven door Masterchef op 08-07-2022 20:42 Wel de assist dus ja rendement was er Geschreven door Tottenham Hotspur op 08-07-2022 20:41 Boussaid is echt vreselijk, afscheid van nemen man… druk doen maar het rendement van een aardappel, 0, 0. Geschreven door basjevo op 08-07-2022 20:31 Dus er zouden nieuwe vleugel spelers moeten komen? Geschreven door Heldopsokken op 08-07-2022 20:26 Veel balverlies. Verkeerde spelers aan de bal. Weinig creatief. Zenuwachtig aan de bal. Snap dat het oefenen is maar er is nog veel te doen. Blijf het een wonder vinden dat Maarel en Bousaid nog vrolijk lopen te ballen. Zal wel weer negatief zijn maar het valt gewoon op!! Hoop dat het snel beter gaat worden…..
Kijk hier livestream naar alle Eredivisie matches Net zoals we op zaterdagavond ook kunnen gaan kijken naar de Eredivisie Zaterdag 16.30 uur: Livestream SC Heerenveen – FC
Deze spelers voegen inderdaad weinig toe. Zou Sylla er ook bij willen toevoegen. Die kan alleen rennen en heeft geen actie. Geschreven door kerstman op 08-07-2022 21:40 hotspur Geen 100% gelijk maar 1000% gelijk Je vergeet Nijhuis en Hoorn nog in je rijtjeLaatst bewerkt op: 2022-07-08 21:42:30 Geschreven door Tottenham Hotspur op 08-07-2022 21:34 Vdstreekfan Gelukkig kijk jij vast en zeker heel objectief naar VD Streek Geschreven door THE KING op 08-07-2022 21:33 Geschreven door Ronnie Kale Bats op 08-07-2022 20:12 melden @ THE KING Je bedoelt denk ik, een zonnestreek! Ik zie het nu pas ik past het gelijk aan.
Vreselijk om naar te kijken, leuke techniek prima speler voor Cambuur, maar het feit dat er geen pepernoot van de zijkanten komt heeft te maken met dit soort lichtgewichten, ben je zo klein dan moet je wel enorm snel zijn om dat te compenseren, dat is hij niet. Of je moet voor de duvel niet bang zijn zoals VD Kust, maar inderdaad ook dat is hij helaas.
Tickets - Eredivisie.nl Het bestellen van wedstrijdtickets is online verreweg de snelste en Er zijn talloze online marktplaatsen waar individuen en bedrijven kaarten
Kijk voetbal live bij Ziggo | Ziggo Entertainment Ligue 1 ✓ La Liga ✓ Serie A ✓ Champions League ✓ Eredivisie ✓ Nations League en meer. Ontdek het complete
Ajax.nl: Officiële website AFC Ajax Amsterdam Het duel op sportcomplex de Toekomst begint vanaf 12:30 uur en is live te volgen op Datum: 11 december 2022 14:30; Teams: Jong Ajax - Jong FC